On Holidays – Malaga

Jak se to všechno dalo do kupy? co všechno jsem zažili? A ještě víc se dočteš, v tomto blogu, tak dávej pozor!

Plánování

Začala to tím že jsem chtěl vypadnout do tepla si zajezdit a splnit si sen „zajezdit na bajku v Malage“. Takhle jsem prezentoval svůj výlet že destinace je jasná a pokud se chtějí přidat jsem otevřenej. Jako první se přidává Honza Časťák a pak už to jde skoro samo. Járis potvrzuje a bere sebou přítelkyni. No a nakonec se přidává OG.

Dáváme tedy srazy 3 týdny předem v Pizzerce a plánujeme ubytko a letenky. Dopadlo tak, že ubytování kupujeme dřív jak letenky, pač je plán více méně jasnej. Nakonec letíme ve složení Jára a přítelkyně 2 dny předem, další den OG a my ten poslední s Časťákem.

Járův a Léni kempingový Zájezd

Přikládám sem report od Léni, aby jste byli v obraze. Jak to probíhalo, než jsme dorazili s Časťákem a OGkem.

OG Solo let

Og odlítá o den dříve jak já a častis. Posílá fotečky jak dává plzničky, fotku od okýnka v letadle. Prostě sen. Kuba a Soldier ho nabíraj na letišti a následně pokračujou směr Ruben.

Odlet

Píše se čtvrtek 8. února a já s Častisem frčíme na letiště. Sebou máme klasickou výbavu řízky, rohlíky a pivko. Přijíždíme o hodinku dřív a čekáme než otevřou boarding. Fakt v tom žádný sportovní vybavení nemám a posílám to přes nadrozměrný zavazadla. Zabíráme místo naproti hospůdce kde točej plzně za 130,- a dávám radka ve slevě za 18,- v plechu. Více měně se po 3 kouskách nalodíme na letadlo a letíme směr Španělsko! Přílet okolo 20:30 a vyzvedáváme bike a dupeme na vlak. Za 20 minut v centru a my jsme odhodlaní poskládat dopravní prostředky tady. Rozkládáme tedy hned vedle hlavní zastávky vlaku kemp a stavíme svoje stroje. Já kolo a Časťák skejta.

Po složení míříme směr Ruben kde se potkáváme s partou a vítáme se u Kubovy dodávky. Velice významný geodetický bod pro tuto výpravu! U dodávky už je Soldier, Járis a OG a očekávaj nás. Už nás chtěli jít hledat, jelikož jsme jim neoznámili stavbu vozů a decentně jsme se zdrželi. Trošičku nám začíná pokapávat a my směřujeme směr ubytko, který je jen 5 minutek od Rubena pěšky. Pod ubytkem hezky Vetnámoši, ale jelikož je prohibice, tak po 11 bez pivka. Takže hazíme věci dovnitř, zabírám pokoj s OG a jdeme někam ven. Docela slušně lije na lokální poměry, takže bereme hospodu přímo vedle ubytka. Docela jackpot, točenej San miguel za pár, takže sen. Doháníme, kecáme ovšem možný, hlavně o tom jak si zde Soldier poslední měsíc žije. K pivku nosej tapas, takže si žijeme ve velkym.

Day 1

Jelikož jsme si z čech museli něco přinýst, tak to bylo hnusný počasí. Né že by byla zima, ale pršelo. Jelikož nejsme z cukru tak já a OG bereme bicykli a Častis bere nohy. Járis a Léňa zůstavají doma. Járis regeneruje nohu a Léňa regeneruje nachlazení z kempingu. Takže tedy pomalu a jistě směřujeme do centra ke Kubovy do bajkšopu. Kuba nám zařídil brutální skládačku a Častis jí teda osedlává. Jedeme to projet, lehce lije, ale to nám nevadí. Jedeme směr přístav a pláž podél pobřeží. Sem tam koukáme po spotech a sem tam dáváme zastávku na pivčo. K obědu dáváme hnusnej kéboš a jedeme směrem nahoru, víš a dál od centra města. Dojíždíme na úroveň stadionu a jedeme po vrstevnici k Rubenovi. Klepeme na dodávku a nikdo nikde, Soldier běžel na nákup. Takže na ubytko a usušit mokrý hadry.

Na televizi 24/7 běži king of the road, jak snídaně, oběd tak i večeře. Pokud někdo sedí na gauči tak tohle je jasná volba. Hltáme to ve velkým, dáme si něco menšího k večeři a míříme směr město. v Road Housu se potkáváme s velkou BMX partou. Bylo nás fakt hodně, takže nedokážu vyjmenovat. Dáváme fotbálek B2B a taky pivka. Klasickej městskej život ve Špáňu, Pivko, Pizza a nějký ty hroty, s týpkama co chtěj podělávat, nesměj chybět. Vítězem večera se stává David, kterej to celý dal v papučích. Hodně ve stylu!

Dejvid v papučích.

Day 2

Kolem desítky se probouzíme s kocovinou a jdeme do carefouru pro snídani, kterej je od 20 metrů dál než větnámoši, ty však nemají čerstvý pečívko. Vychytali jsme poměrně top spot na ubytko, který bylo pro 5 lidí fakt za pár. Na snídani se přidává Soldier, což se po zbytek výletu stává tradicí. Okolo 12 po tom co jsme se všichni dali do kupy, míříme směr San Rafael Skatepark. Ve složení stroju, Já na Fmtb, Soldier a OG na BMX, Járis posílá skládačku, Častis skejta a Léňa brusle. Díky cyklostezkám nám to docela letí i na rozdílný stroje. Dojíždíme do docela zajímavýho betonovýho parčík s hezkejma překážkama jak na kolo, tak i skejta. Zídky, malý účko se spinkou, radiusy a rádoby pumptrack s lavicema. Moc to nepojezdíme a začíná zase kapat, jdeme koupit sváču, vodu a ginger shoty do lídlu. Po tom co se spakujeme jedeme směr pláž. Pokukujeme tam po spotech a po vyfelení na pláži dáváme legendární komín. OG má již vymyšlenou a já nakakuju na wallride. Já osobně ještě cítím párty a dávámi to slušně zabrat.

Oba dva odjíždíme s klípkama a jedeme směr město kde dáváme oběd. Soldier vybírá Recylo, kde říká že mají zabijácký burríto s trhanym a avokádem. Takže všeci dáváme to stejný a jsme spokojený. Po jídle dáváme taky legendární náměstí s wallridama. Čistě antřenž, takže žádný stopy po shredu. Já motám rychlo sérku na kameru a jedeme směr uybtko. Jsme všichni docela unavený do toho ještě lehkej deštík. Takže zevling, jdeme pešky se podívat na Kubu kterej lítá bowl u Rubena. Mě to nedá, půjčuju si Bmxko a helmuta od Soldiera a jdu si taky zalítat. Tenhle Bowl funguje fakt nejlíp a to bowly ve výsledku ani jezdit neumim. Bej lokál a jezdit to celoročně tak si fakt na jiný úrovni. S kubou se v bazénku střídáme, já se učím lajny a Kuba lítá nesmyslný transféry a vejšky. Fakt krása na to koukat.

Day 3

Klasika, snídaně telka a tak, však to znáte. Dneska se dělíme na 3 party. Časťák a OG jdou projít hrad a dávaj day off. Léňa a Járis dávaj taky nějakej tůrismus či co. Já beru bajk a jedu k Rubenovi na 11. Dáváme sraz se Soldierem a lítáme, trošku poprchává. Po 12 přijíždějí lokálové a okolo parku bydlící a v bowlu se rozjíždí docela sešn, takže se spíš kochám než bych jezdil. Solider odhodlaně odchází dát skoky do kupy a já se za chvilku přidávám. Kdyby nebylo Kuby, který strávil svůj čas po práci tím že odvodnil všechnu vodu po deštích, tak jsem dneska bez šance. Takže díky! Ladíme do kupy mokrý fleky a měníme za suchou hlínu. Maká na tom ještě s náma Oliver. 50 letej týpek z Belgie, kterej jezdí na krosce, ale je tady na dovče s rodinou, a bydlí přímo vedle skateparku.

Po šichtě na skokách, jedeme přes kafárnu a pak směr bajkšop. Jelikož je Neděle tak je tam klid a Soldier si dělá destičky na horskym, mění to ua Btwin. Tak uvídíme jak budou fungovat. Po odservisování letíme zpátky na skoky k Rubenovi. Už je to docela v pohodičce. Já po půl roce na hlíně, takže se do toho ještě rychle dostávám. Probíhá jedna rychlá hrana středem a pak už to jde docela po másle. Se Soldierem točíme klípky do videjka a pak se přidává i Oliver. Jezdíme jen levý transféry, pač velká má jednu obří louži nakonci. Z tůrismu dorazí parta Járis a léňa, a chvilku po nich OG a Častis. Takže felíme v parku a po té jdeme na ubytko. Klucí jsou již v day off modu, což znamená pivní dieta. Takže na večeři jdeme dolu do restaurace na pivka a Tapas. Kecáme, užíváme a tak dál.

Častis a náušnice z krabých klepet

Day 4

Nemusím opakovat, King of the road a snídaně. Následný sraz s Davidem a po té se vydáváme do přístavu pohrotit nějaký zídky pro OG do klípku. V přístavu bída, přes den vyhazujou, tak rychlá náštěva pláže. Po té opouštíme Járise a léňu a OG jde hitnout koloseum. Dáváme klípek, babka si nás točí z okna a volá policajty. OG mění kombíčko a odjíždí na první. Balíme se a jedeme na výlet. Jedeme směr legendární radius „the Hook“, kterej se nachází na přehradě. Užíváme si krásnou změnu prostředí ze smradlavýho centra do obytný časti města, kde je to fakt krásný. Dáváme zastávku, nabíráme jídlo, pití a banány.

Spot už nadohled, takže následuje průchod přes vodu po kamenech, velká sranda, hlavně během zimy. všichni v suchu a míříme na hook. Furt slyšíme v dálce motorku. A on je to týpek na pitbiku uvnitř toho odvodňováku. No horznej rachot, jak se to odráželo o ty stěny. Týpek řikal že je jůtuber či co a že to sjížděl na různejch věcech, všechen bordel tam nechával. Ani jednou se mu to nepodařilo vyjet. No fakt srandista. Co teda bylo horší, byla velká kaluž přímo před rozjezdem na spot.

Klucí teda řekli že to není možný. Já s Davidem jsme vzali kyblíky do ruky a začali jsme kýblovat. Do hodinky jsme to dodělali a vyčistili co to šlo od bahna. Trošku jsme to vytřeli starým hadrem z bikešopu a David šel najít koberec. Zmizel asi na 20 minut, ale koberec našel. Přišel mokrej a od bahna. Prý spadnul do vody když se snažil projít přes potok. No prostě legenda, co dodat. No najíždíme to, každej průjezd zbytkem louže končí v ohozením blátem. takže krásně zbarvenej. OG to zkouší, ale docela vystrašenej se v tom otoči. Já jsem se točil na switch, pač to bylo pohodlnější, David taky dává slušný polety. S Davidem razíme nahoru a Soldier se přidává. Jede na horskym o dvou brzdách, takže je to v plánu sjet manualem. Jedu jako první, nebaví mě nahoře stát, chvilku si myslim že to neubrzdím ale jak se to narovná tak pohodička. Sice už to moc nebrzdí pač se kotouč uvařil, ale jinak hustej zážitek. Pak to posílá Soldier neskutečnym manualem, OG ale missuje záběr a musíme oznámit špatnou zprávu Soldierovi. Následně jede David a ten to na špalkách to posílá dolu. Taky na pohodku. Soldier to hecuje znovu a já beru kamerku do ruky. Zkoordinovali jsme signalizaci a jdeme na to, Soldier posílá masivni manual skoro až k tomu zlomu, ještě o pár metrů delší jak předtím. Fakt hustý! No a jestli si pamatujete, tak Decathlon destičky otestovaný na maximum.

Sbíráme se rychle aby jsme stihli ještě západ slunce, míříme k tunelu kterej se dá jezdit jako radius, s výhledem na město. Je to taky DIY lezecí spot, takže doporučujeme. David bere kus stromu a mete celej tunel, aby se to dalo jezdit. Dáváme klípky a užíváme západ na 100%. Poté se přesouváme na ubytko, hodit věci do pračky, večeře a tak. Přidává se i Soldier s Davidem. Užíváme a felíme.

OG a západ slunce

DAY 5

Roadtrip začíná! lehce posnídáme a já se odděluju se Soldierem od zbytku party. Na 11 je domluvenej sraz u dodávky vedle Rubena. David je už taky připravenej, a čekáme na Kubu. Kuba se zatim neozývá a tak já rozkládám kolo k Davidovi do Citroenu. David v něm bydlí na pána, zatím co ostatní si žijou okolo v dodávkách. Takže vyrážíme směr Toremolinos, kouknout na skoky a vyzvednout plavky, který tam David nechal sušit pár dní zpět. Jdeme se podívat i na trailyky na velký kolo a celoodpružený bmxka který vymyslel Ruben. Všechno hustě namotoaný do sebe, radost na to koukat.

Pokračujeme dál do Innova skateparku, dáváme lehkou sešn a zevlíme. Po té rychlej nákup obědu v Markadoně, a jdeme si ho sníst na známej kachličkovej spot, snad někde najdu fotku. Dáváme nějakou sérku a skáčeme zase do auta. Jako další zastávku volíme rave house v Mijas. Je to starší villa komplex, kterej byl opuštěnej. Dělali se tam velký rave kalby a proto to majtel nechal oplotit, aby zamezil vstup. Po tom co jsme našli díru v plotě, jsme začali prozkoumávat. Spodní část má větší místnost kde dřív byli radiusy, ale aktualně to bylo nejezditelný. Drop z balkonu pro MTB a nahoře bazének. Docela pěknej, jen byl plnej vody, maximálně tak s vodní pumpou. Úplně nahoře naokraji pozemku je legendární flyout, ale taky v bídnym stavu.

Jedeme dál do parčíku se 3 bazénema ve Fuengirole. David docela lítá lajničky pač to má naježděný, já se jen vozím a zkouším menší transférky a manualy okolo. Dáváme tomu 45 minut. Po té pokračujeme do nového parku v Marbelle, kde se potkáváme se Soildrem a Kubou. Kluci už taky docela vyježděný, já už skládám kolo a jdu za nima pokecat. Parčík takovej akorát, Radiusy na každý straně a uprostřed velbloud, kterej má okolo sebe 2 funboxy. No klucí taky už zlámaný, takže jedeme směr Lidl a následně El Cable.

Vlastně proč jsme přijeli tak pozdě, a celej den jsme nejezdily, bylo to počasí. Jelikož pár dní předtím pršelo, tak skoky byly furt mokrý. Na spotu už čeká Ginger, kterej jíž naladil první odpal. Já se Soldier a Davidem jdeme projít spot, vypadá to že malá ani střední nepojede. Soldier taky velkou ještě nejezdil, takže ho pomalu podvědomě začínám hecovat. Na spot přijíždí ostatní a začíná se to plnit. Zbytek večera jíme nekonečný saláty a felíme u dodávky a kecáme. Já roztahuju hamaku mezi stormama, pěkně na punk!

Hamačka ve stylu

DAY 6

Probouzím se někdy okolo 6:30 kdy mě očuchává pes, znovu neusínám a felím dál hamačka. Okolo 11 se něco začíná dít a Ginger již plácá 3 odraz. Takže do sebe kopnu banán k snídani a začínám šejpovat druhej. Vypadá to hodně měkký, Soldier skeptickej že to nepojede, ale Kuba má jásno. Do šejpu se dává celej rozjezd a necháváme to do 3 hodin odstát. Pak se na to jako první vrhne Vincent. Neskutečnej stylař. Moc neotálim a jdu si pro bajk taky. Ze začátku si dávám hodně přelety. Soldier dává jízdu těsně přede mnou a nechává se natahovat Kubou. Z první odjíždí na čistotu. Tleskám ve velkym! Po té naskakuju já, a taky proskakuju celou lajnu. První skok, už poměrně velikej, takže to stojí za to.

Po nějakým ježdění dávám hranu na druhym, a klasicky pedál projíždí holení. Krásně těčkovaně a uměleck prochávaj kalhoty. Nevadí jdeme jezdit dál. Kuba vytahuje fotoaparát, takže je motivace. Jsem odhodlanej ještě prohrotit kondora na druhym, ale dávám furt hrany. Takže radší kolo pokládám a beru kameru do ruky. Kuba, Ginger a Vincent dáváj furt vláčky, takže krásná podíváná.

Okolo 6 se ubíráme směr Malaga a razíme. Po cestě se stavujeme v úplně novým skateparku to omrknout. Přelézáme plot a jdeme se tím čerstvě položeným betonem pokochat. Frčíme dál a posloucháme hustý CDčka co má David v Citroenu. Kochám se výhledama a tak. Je to o hodně zajímavější než jen trávit celý týden uvnitř města. Před ubytkem beru klíč z rámu dveří a jdu si udělat něco k večeři. Hledám partu a oni zase v Road Housu, takže beru bajk a jedu za nima. Dávám pivko, a kecám a vyprávim o zájezdu. Hecuju Járise a Léňu na návštěvu menšího bowliku El Limonar. Takže razíme a bereme kola. Když zavírám zámek tak omylem protočim kombinaci a nejde nám zavřít a ani otevřít. Zkoušíme to odemknout a nic. Začíná docela stresová situace. Takže hledám na youtubu turotial jak hacknout zámek. Přichází OG s Častisem a obeznamuejme je se situací. OG na to mrdá a jde pešky domu, že mu to kolo máme dovízt, ať s ním může zítra odletět. No což 5 minut na to odemykám dle tutorialu a všichni si oddechneme. OG se vrací a bere kolo. Rozdělujeme se a jedeme na bowlik. Docela sranda jen tak večer pojezdit v menším bowlu ve dvě ráno, protože je osvětlenej. OG s Častisem chvilku na to přijíždí. Po té jedeme už přes celý město na ubytko, hitujeme spotiky během jízdy už jen tak ze srandy.

Kuba Najman na prvním největším, El Cable

DAY 7

Dneska OG letí domů, ale až večer. Takže dáváme snídani a jedeme znovu do San Rafael Skatepark. Teďka s větší motivací jezdit. Takže docela točíme klípky a užíváme. Soldier střídá MTB a BMX no prostě paráda. Po té zastávka v lidlu a jedeme na pláž. Převládá zevling a já skáču celej do moře, abych si to mohl odškrtnout z to do listu. Následně pivka a obídek v Recyclu a OG jde balit kolo do tašky. Loučíme se a posíláme ho na vlak. Snad nezapomene vystoupit na letišti. My dáváme ještě sváču a plán je jet směr Ruben. Bohužel během cesty masivní slejvák, takže to kempíme na ubytku a užíváme. Večer už si půjčuju od Soldiera BMX a jedu k Rubenovi vyzvednout klíče od dodávky od Kuby. To je vše čeho jsme tenhle den byli schopný.

DAY 8

Převládá tradiční snídaně a jedeme si hodit věci ke Kubovi do Bikešopu. Já, Soldier a Častis jedeme pojezdit El Limonar. Járis a Léňa podnikají zase turismus. Trošku nás tam překvapují loužičky, ale na lehkej pojezd to stačí. Na skejta úplně idealní velikost. Po té jdeme vylézt nahoru na horu nad náma, jménem Victoria. Odsuď krásnej výhled na celý město. Myslím si že parádní místo kde ukončit tuhle kapitolu. Vracíme se zpět dolu k bowliku, kde se potkáváme s našema tůristama. Já zkoušim hodit klípek na skluzavce, ale ta mě nakonec trestá. Takže hezky spáleniny si odvážim. Jedeme zpět do bajkšopu, kde si zabalim kolo do tašky. Rozloučíme se s Kubou a jdeme se vybavit pivkama do krámku. Na vlakový zastávce se loučíme se Soldierem a nastupujeme na vlak. Následně letiště, odbavení bez problému. V letadle schytávám sedačku A1 přímo vepředu u okna. Takže místa na nohy habaděj, totální luxus. Přistáváme Praha, přebíráme zavazadal a jedeme do Sudet!

Poděkování

Největší dík patří všem co se na tomhle výletu podělili a umožnili ho. Díky Kubovy že nás krásně u něj pohostil, zařídil skládačku pro invalidu a ukázal nám plno spotů. Taky bajkšopu Bike2Malaga kde Kuba pracoval, za pohostinnost. Sice tam BMX na půjčení nemají, ale silničky či horský se tam najdou. Dále Davidovi, že mě vzal Citroenem na zájezd, sice si to pravděpodobně nepřečte, jelikož Česky neumí. Taky partě která vzala kameru do ruky a celý to dokumentovala. No a naší partě že jsme se dokázali dohodnout a splácnout takovejhle krásnej zimní zájezd do tepla. Tak doufám že si brzo něco podobného zopakujeme, i když každý jezdíme na jiným stroji!

Takže se podívej na galérku, skupinovej a pak můj edit. Celý všechno sdílej ať to roste. Čím víc nás bude, tím bude víc videí a akcí či zájezdů. SHRED LAB 4 EVER!