Močálovská tisícovka – By Johny

Rok se s rokem sešel a my na nic nečekáme a vyrážíme na pořádnej fekální road trip. Účast je bohužel slabší, ale to nám rozhodně nevadí.

Čtvrtek

Ve čtvrtek odpoledne vyrážíme dodávkou směr Kopřivná v sestavě Tom Hruban, Hippo a já (Jonáš). I přes to že jsem tři, je stejně auto tak narvaný, že v něm není k hnutí. Přibližně po dvou

hodinkách cesty stavíme v Hradci na nákup, pokoupíme nějaký ty rohlíky na snídani a pifko k večeři. Kolem jedenáctý dovalíme na parkáč u bikeparku a jdem hned spát. Tom s Hippo to zalomili v autě a já si ustlal za autem na zemi.

Ráno se budíme všichni zničený a celý zmačkaní, to nás ale nijak netrápí protože už se těšíme až půjdeme konečně na kolo. Kupujeme permice a čekáme až nám pustí lanovku. Klasicky lapákujem a občas potočíme nějaký videjka. Pak mě kluci roztahujou na Dirtzillu kterou úspěšně zdolávam celou, bez žádných komplikací. Jezdíme až do zavíračky a sílu kupodivu nedocházej, ani ruce nás nebolej. Dáváme poslední lano a valíme k dodávce.Před odjezdem ještě dáme koupačku v místním potůčky ať nesmrdíme! Následně valíme směr Olomouc ať ještě stihneme nějaké světlo.

Do bikeparku přijíždíme asi kolem osmý nebo devátý a pomalu se stmívá, my ale pořád nemáme dost. Vytahujem kola a jdem to ještě pojezdit. Den zavíráme večeří, pár pivek a jdeme spát. Hippo to zakempoval v dodávce a my s Tomem jsme se vydali spát někam ven, po půl hodině se unavený a celý poštípaný od komárů vracíme k autu. Tom zaleze do auta a já si ještě celej rozespalej narychlo stavím stan.

Pátek

Ráno mě budí slunce a brutální vedro, začínal nejteplejší den našeho výletu. Ráno rveme snídani, děláme první zásadní servis výletu, mažeme a rovnáme výplety. Tomovy se začíná rozpadat hlávko a tak doufáme že to ještě chvíli vydrží.

Kolem dvanáctý vyrážíme směr kálnica. Vedro je čím dál větší a my už to pomalu nezvládáme. Po cestě zastavujemv Otrokovicích na oběd u vietnamců, se kterejma to nebylo zrovna nejjednodušší, po dlouhým dorozumíváním se rukama, nohama a vším možným, jídlo konečně dostaneme. Pak ještě skočíme na nákup do kaufu a jdeme okouknout místní park a pumptrack. Vedro a žádnej stín, totálně bez šance. Pakujeme se a za pár kilometrů ještě zastavujeme na rychlou koupačku v rybníku.

K večeru přijíždíme k bikeparku a zakempujeme se. Jako první jdeme zkouknout místní pumptrack a trailsíky, celý natěšený ještě běžíme pro kola a mezi tím je stihli zavřít, takže nám zbývá jenom pumptrack. Večer ještě kouknout na traily a západ slunce. Kolem půlnoci to balíme, ať jsme fresh

Sobota

Ráno nás budí bikeparkový rádio, to nám hned zlepší den a naladí super atmošku. Kluci se připravujou a snídani, já už se běžím rozskákat na mulč. V deset jdem koupit permice a valíme nahoru. Tomovou kolo bohužel nezvládlo ani pět jízd, i přes veškerou snahu to dát nějak do kupy kolo nefunguje. Tím pro Toma bohužel sobotní ježdění končí. Naštěstí už byli trailsy otevřený, tak se nenudil. Já a Hippo jsme pokračovali v ježdění. Pak jsme šli dát obědovou pauzu. Měli jsme nakoupený instantní kuře na paprice, tak jsem se ujal místa kuchaře a už to jelo bomby. Já sem udělal dvě porce. Tom si svojí ohříval sám, no a nedopadlo to zrovna nejlíp… tom si opařil nohu a jídlo bylo v tahu, kuře na hlíně nikdo jíst rozhodně nechtěl. Po jídle pokračujem s Vítkem v ježdění a lapákujem až do posledního lana. Získáváme nový kontakty s Belgickou partičkou která jezdí mrdy. K večeři dáváme grill party, pár pivek a přemisťujeme se do Belgické osady dodávek. Procvičujeme angličtinu a užíváme oheň.

Neděle

Ráno se budíme všichni zničený, to nás ale neodradí. K snídani nějaký zbytky jídla a já rovnou vyrážím hned na první lano. Tom si jde půjčit kolo a začíná super den. Na oběd zase míříme k naší dodávce a vaření se radši ujmu jenom já. Dneska dáváme instantní guláš. Pak zase valíme jezdit a dáváme lapáky až skoro do konce. Po ježdění se nějak dáme do kupy a vyrážíme, ještě uplně nevíme kam ale to se vymyslí v průběhu. Po hoďce a jedný pokutě za rychlost, dorážíme do Brna na zdravou večeři v KFC. Násůedmě míříme po dálnici směr Praha. Kolem půlnoci tam jsme a Zkoumáme situaci. Bohužel se tady v 10 prohnala bouřka a Suchdol byl splaven do hoven. Nakonec jsme ještě kousek popojeli a v jednu ráno to zakempujem u Shibáku.

Pondělí

Ráno se budíme a už toho máme pomalu dost, já sbalim stan a vyrážíme na snídaní k nejbližšímu lidlu. Pak teda ještě berem kola a jdem něco pojezdit na Shibák. Proskáčeme si to, ale bída děs. Během prvních jízd zjišťujme že už máme fakt dost, tak se rozhodneme zabalit. Sice se domů vracíme unavený, špinavý a smradlavý ale hlavně spokojený. Roadtrip kterej fakt stál za to.

Přikládám tady ještě zbytek fotek, Videjko nebude. Trip byl hlavně o ježdění! Peace out – Johny servis!